SİPARİŞLER
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:
1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uygun olacağını düşündüğünüz doğru bedeni seçerek "Sepete Ekle" butonuna tıklayın (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.).
2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir ya da siparişinizi tamamlamak için "Sepete Git" butonuna tıklayabilirsiniz.
3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz varsa Kampanya Kodu / Kupon" alanına yazarak "Uygula" butonuna basın. Sonraki adıma geçmek için "Sepeti Onayla" butonuna basın.
4- Teslimat Seçenekleri alanında tercih ettiğiniz teslimat adresini seçtikten sonra ödeme adımına geçebilirsiniz.
5- Ödeme yapacağınız kartınıza ait gerekli bilgileri doldurun.
6- "ÖDEMEYİ TAMAMLA" butonuna tıklayın, siparişiniz oluşturuldu!
Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız ;
1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme mesajı ,
2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ile kargo firmasından da bilgi mesajı tarafınıza ulaşacaktır.
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerim alanından siparişinizin durumunu kontrol edin. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş ve cep telefonu numaranızı girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin "Siparişi İptal Et" butonu aktif olacağı için iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişinizin faturası kesilip kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımlarını izleyin.
Onaylanan sipariş içeriğinde değişiklik yapamıyoruz. İptal butonu aktif olan siparişinizi iptal edebilir, yeni almak istediğiniz ürünler ile yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise; faturalandırılmış olup iptali yapılamaz.
• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.
• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.
1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Sepeti Onayla “Kampanya Kodu / Kupon” alanına gidin.
* Kuponunuz varsa ""Kampanya Kodu / Kupon" ifadesinin yanındaki " + " simgesine tıklayarak kayıtlı kupon/lardan seçin ve “Uygula” butonuna basın.
* Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.
Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.
İPUCU:
1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılabilir.
2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.
3. Sepette ekstra indirim olan kampanyalı ürünlerde, kupon kullanmayı tercih etmeniz durumunda ürüne ait kampanyalar iptal olur ve ürün fiyatından sadece kupon tutarı düşülür. Ürün kampanyaları ve kupon aynı anda kullanılamamaktadır.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa ya da paket adedi yanlışsa:
1- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.
2- Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturun.
3- Teslim aldıktan sonra fark edilen durumlarda ise, “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin. Kargo paketinizin üzerinde bulunan e-irsaliyesi/fatura ile birlikte "Hasarlı Ürün" işaretlemesi yaparak, satıcı adresine iade gönderimlerinizi gerçekleştirmelisiniz.
Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle sipariş numaranız ile "İletişim" bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine "Tutanak" tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.
4. Durumla ilgili sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapılacaktır.
* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığını,
* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,
* Kartınızın son kullanma tarihini,
* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,
* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,
* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,
* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
Sorularınız için sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek bizimle irtibata geçebilirsiniz.
Ürünler Butigo kolisinde/poşetinde gönderilmektedir. Size gelen üründe yer alan firma ile ürün detay bilgisinde yazan firma adı aynı ise problem yoktur.
Hediye paketi ve notu uygulaması bulunmamaktadır.
Ürün/lerimiz için satış sonrası hizmet süremiz 6 aydır. Ürününüzün incelemeye alınması için Türkiye' deki size en yakın mağazamızı e-irsaliyeniz ve ürününüz ile birlikte ziyaret edebilirsiniz. Bulunduğunuz yerde mağazamız yok ise ürün inceleme koşulları ile ilgili 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.
Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin inceleme işlemleri sadece mağazalarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünlerin incelemeye alınabilmesi için en yakın mağazaya teslim edilmesi gerekmektedir.
Arızalı olması sebebiyle tarafımıza gönderilecek ürünlerde gerekli incelemenin yapılması için analiz süresi 14 iş günüdür.
İnceleme sonucunda ;
• Uygulanacak işlem tedarikçi firmanın vereceği rapora göre belirlenir.
• Üründeki arıza/kusur, “kullanıcı hatası” olarak tespit edilirse, herhangi bir işlem uygulanmadan geri gönderilir.
• Ürün kaynaklı arıza/kusurlarda üretici firma kararına göre aşağıdaki 3 alternatiften biri uygulanır.
o Onarım
o Değişim
o Ücret İadesi
İPUCU: Arızalı ürünle birlikte orijinal kutusu, aksesuarları, ürüne ait tüm parçalarını göndermeyi unutmayın.
Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.
Sitemizin üst bölümünde yer alan "Arama" çubuğundan ürün, marka, model, renk vb. detayları kategoriler arasında kolaylıkla arayabilirsiniz. Çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne ulaşabilirsiniz. Örneğin; kırmızı babet, beyaz spor ayakkabı, ışıklı ayakkabı gibi aramalarla tüm model ve markaları görüntüleyebilirsiniz.
Alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.